Expedieri și returnări
Expedierea pachetului dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în 1-3 zile de la primirea plății și sunt expediate prin DPD cu urmărire. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale care este 24.99 lei. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costurile de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
RENUNȚARE LA CUMPARARE SI RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele comandate la distanță se pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: Înainte de expirarea perioadei de garantie, Consumatorul are dreptul de a returna produsul, fără a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fără a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice, incepănd din ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind serviciile standard prin curier, livrare personal la. S.C. MIKEA E-Power S.R.L. sau orice altă metodă, iar acesta va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile calendaristice de la data returnării. Suma inapoiata căt și conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena)
Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, sau urme evidente de utilizare, etc. vor fi evaluate din punct de vedere al costurilor necesare aducerii produsului la starea inițială, urmând ca să fie rambursată clientului numai diferența dintre prețul plătit si costul de aducere la starea initială, amintit mai sus.
Produsele executate după specificațiile clientului, produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificațiilor clientului, precum si articolele speciale comandate furnizorului nu se returnează.
După primirea mărfii returnate la adresa noastră Depozit:Str. Kossuth Lajos, NR 208C sau Str. Nicolae Balcescu Nr. 14B, Mun. Gheorgheni 535500, Jud. Harghita, si anuntarea noastra prin telefon pe whatsapp pe nr 0742029297 în termen de max 14 de zile de la preluarea mărfii returnate, noi vă vom vira suma achitată pe un cont IBAN. Plata se va efectua în contul indicat de client prin whatsapp sau prin e-mail.