1. TERMENI SI CONDITII
Cumparator: persoana fizica, juridică sau altă entitate care emite o Comandă.
Vânzător: societate comercială S.C. MIKEA E-POWER S.R.L., număr în registrul comerțului J19/807/29.11.2017, RO38551171, având sediul social in județul HARGHITA, Mun. Gheorgheni, Str. Nicolae Bălcescu 14B.
Furnizor: persoană fizică, juridica sau altă entitate care procură Bunuri pentru societatea comercială S.C. MIKEA E-POWER S.R.L..
Producator: persoana fizică, juridică sau altă entitate care produce Bunurile comercializate pe site-ul www.mikea.ro
Bunuri: reprezintă bunuri corporale mobile.
Promoție: o perioadă de timp cu caracter limitat in care Vânzătorul oferă diferite avantaje Cumpărătorului, in cazul achiziției unui/unor Bunuri.
Curier: persoana fizică, juridică sau altă entitate care se ocupă cu livrarea Bunurilor la Cumpărător; poate sa fie S.C. MIKEA E-POWER S.R.L. sau o terța parte - sau un reprezentant desemnat.
Comandă: document electronic ce intervine ca formă de comunicare intre Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord sa livreze Bunurile și Cumpărătorul este de acord sa primească aceste Bunuri și să facă plata acestora.
Contract: Comanda confirmată de catre Vânzător prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării de primire a acestei comenzi.
Drepturi de proprietate intelectuală: toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, drepturi de autor si drepturi în natură de autor, drepturi de bazăde date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci inregistrate si inregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele prezente în acest document.
Detalii: specificații și/sau descrierea Bunurilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Caracteristici tehnice: reprezintă materialul, dimensiunile și alte informații de produs.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul mikea.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.
Comanda va fi compusă din următoarele documente, in ordinea importanței:
a. Comanda (impreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice
b. Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si condiții
Dacă Vânzătorul confirmă Comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea Comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu consideră în nici un caz o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.
Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail).
Prețurile produselor din comandă sunt valabile 7 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii.
Termenii si condițiile generale de vânzăre vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de catre Vânzător sau un furnizor al acestuia.
Contractul intră în vigoare la emiterea facturii fiscale de către Vânzător. Informarea Cumpărătorului se face telefonic sau prin e-mail.
Termenii si condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat.
3. PREȚURI
Preţurile produselor şi serviciilor magazinului online conţin TVA şi sunt exprimate în lei româneşti.
4. PLATA SI LIVRARE
Plata produselor cumpărate din magazinul online se efectuează în urmatoarele modalitați de plată:
1. Ramburs
2. Virament bancar (ordin de plată)
Pentru această modalitate de plata veți primi prin e-mail factura proformă. Pentru comenzi pentru care ați selectat metoda de plata prin Virament bancar, procesarea comenzii se va face doar dupa confirmarea creditarii contului nostru cu suma transferată, întroducându-se astfel un decalaj de 2-4 zile, de la caz la caz.
3. Online cu card bancar (plata securizata in forma criptata SSL de protecție a datelor)
Detalii de plată online cu card bancar
Plățile on-line efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod). 3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor si vânzătorilor in tranzacții sigure pe Internet. Această masură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online.
Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).
În vederea finalizarii tranzacției in condiții optime va trebui să furnizați:
- Numele posesorului de card
- Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe fața cardului, fără spații)
- Data expirării cardului
- Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatură)
Tranzacțiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul Dvs, in condițiile agreate cu Banca emitentă a cardului Dvs. Pentru efectuarea tranzacției pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar.
Site-ul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
5. EXTINDEREA OBLIGAȚIILOR VÂNZĂTORULUI
1. Vânzătorul își va utiliza cunostințele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comandă și va livra Bunurile si Serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile Cumpărătorului;
2. Informațiile prezentate pe site-urile vânzătorului, au caracter informativ și pot fi modificate de către Vânzător, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzătorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat;
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.mikea.ro, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale si provin din surse autorizate.
Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată in maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresa office@mikea.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.Perioada de garanție este specificată pentru fiecare produs în parte, iar produsele consumabile nu beneficiază de garanție.
7. TRANSFERUL PROPRIETAȚII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrarilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare si achitării eventualei contravalori a acestora, cu excepția produselor fragile ce conțin atentionarea si condițiile de receptie.
Nu asigurăm livrarea produselor de la mijlocul de transport până în fața imobilului dumneavoastră. De asemenea nu asigurăm livrarea până la locuință dacă accesul este dificil sau limitat.
8. RASPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare și în special pentru pierderea produselor.
Vânzătorul va fi răspunzător in cazul in care sub-contractanții și/sau partenerii săi de orice fel implicați în executarea Comenzii nu îndeplinesc oricare din obligațiile contractuale.
9. POLITICA DE DISCOUNT
În magazinul nostru online, cu căt cumperi mai mult, cu atat primești mai mult!
Regulament:
• Discounturile se aplică exclusiv pentru comenzi plasate online, direct pe site-ul nostru adică mikea.ro
• Discounturile se aplică pentru orice produs comandat indiferent de faptul că acesta este sau nu pe stoc
• Comenzile fracționate NU se cumulează: discountul se aplică strict pentru valoarea totală a unui coș de produse si nu pentru mai multe comenzi însumate
• În cazul in care comanda dumneavoastră conține produse care nu sunt pe stocul nostru termenul e livrare se variaza intre 5- 15 zile lucratoare
• Disconturile se calculează astfel:
peste 4.500 lei+TVA: se aplica un discount de 2%
10. PREȚ DERIZORIU
Vânzătorul face tot posibilul în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile Bunurilor. E posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei Comenzi cu un preț derizoriu, Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda Cumpărătorului.
11. RENUNȚARE LA CUMPARARE SI RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele comandate la distanță se pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: Înainte de expirarea perioadei de garantie, Consumatorul are dreptul de a returna produsul, fără a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fără a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice, incepănd din ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind serviciile standard prin curier, livrare personal la. S.C. MIKEA E-Power S.R.L. sau orice altă metodă, iar acesta va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile calendaristice de la data returnării. Suma inapoiata căt și conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena)
Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, sau urme evidente de utilizare, etc. vor fi evaluate din punct de vedere al costurilor necesare aducerii produsului la starea inițială, urmând ca să fie rambursată clientului numai diferența dintre prețul plătit si costul de aducere la starea initială, amintit mai sus.
Produsele executate după specificațiile clientului, produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificațiilor clientului, precum si articolele speciale comandate furnizorului nu se returnează.
După primirea mărfii returnate la adresa noastră Depozit:Str. Kossuth Lajos, NR 208C sau Str. Nicolae Balcescu Nr. 14B, Mun. Gheorgheni 535500, Jud. Harghita, si anuntarea noatra prin telefon pe whatsapp pe nr 0742029297 în termen de max 14 de zile de la preluarea mărfii returnate, noi vă vom vira suma achitată pe un cont IBAN. Plata se va efectua în contul indicat de client prin whatsapp sau prin e-mail.